Dagens makeup: 40-tal!

Idag blir det ett säkert kort och en 40-tals inspirerad makeup. I vår är 50-talet jättestort inom makeup men jag tror att jag ännu så länge gillar den här makeupen lite bättre!



Nu ska jag åka iväg på jobb, Åhlens drar igång ColourCity och jag ska rapportera därifrån. Det blir massor av inspiration och sminktips, vill man kan man även boka in en gratis makeuprådgivning hos sitt favoritmärke, Nivea, Dior eller varför inte Helena Rubenstein.  Spana in http://colourcity.ahlens.se/bokningsinfo/ för att boka en tid i Stockholm, Malmö, Uppsala eller Göteborg.

Ikväll ska jag bättra mig och ge er lite tips om hur ni får till en snygg eyeliner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0