Att unna dig

En lugn och skön söndag passar det väl perfekt att unna sig lite ompyssling!



En skön ansiktsmask passar perfekt. Jag brukar inte ta mig tid att lägga dem så ofta, så när jag väl gör det vill jag ha en som är riktigt djuprengörande. Eftersom att jag har så vintertorr hy är det viktigt att den även är återfuktande. Jag gillar den här masken, för 20 kronor blir den din på Åhlens. Det är mängder i förpackningen så det går lätt att dela på två om du har en kompis som också vill vara med och pyssla om sig. Dessutom luktar den gudomligt av kakao!

Jag tycker att det är jättesvårt att få av allt så jag brukar passa på då jag duschar. Efter att ha tvättat håret torkar jag ansiktet och applicerar masken, då har porerna öppnats lite av det varma vattnet och, jag inbillar mig i alla fall, att ansiktsmasken verkar bättre! Dessutom kan du ju göra en hårinpackning samtidigt!


För att göra ompysslingen komplett använder jag sedan Elisabeth Ardens bodyscrub, Green Tea Revitalize som sköljer bort döda hudceller och lämnar huden med en frisk doft!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0